Obchodní podmínky
A. Úvodní ustanovení
- Tyto obchodní podmínky (dále jen "Podmínky") v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“) upravují vzájemná práva a povinnosti mezi provozovatelem inzertního portálu provozovaného prostřednictvím webové stránky www.teambuildio.cz (dále jen „platforma“ nebo „web“) společností HAJR UP s.r.o. IČ: 09261958, sídlem Došlíkova 2901/3, Brno, 6360, zapsané v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Brně pod sp. zn. C118106, e-mail: info@teambuildio.cz, telefon: +420 608 528 153 (dále jen „Poskytovatel“) a níže definovanými uživateli služeb (dále jen „Uživatel služby“) v souvislosti s poskytováním níže definovaných služeb Poskytovatelem (dále jen „Služby“).
- Každý uživatel služby je povinen si před uzavřením smlouvy o poskytování služby důkladně přečíst tyto obchodní podmínky, jelikož se stanou nedílnou součástí smlouvy o poskytování služeb.
- Přestože mezi Poskytovatelem a Návštěvníkem nevzniká smluvní vztah, platí i pro Návštěvníky platformy body L (odpovědnost za škodu), M (ochrana duševního vlastnictví) a N (ochrana osobních údajů) těchto Podmínek.
B. Definice pojmů
- Platformou se rozumí inzerentní portál provozovaný Poskytovatelem prostřednictvím webu, na kterém Poskytovatel za níže uvedených podmínek umožňuje fyzickým podnikajícím osobám a/nebo právnickým osobám prezentovat a propagovat:
a) nabídky aktivit vhodných pro teambuildingy, tj. různorodé týmové aktivity, které vedou ke zlepšení pracovních a společenských vztahů ve firmách a organizacích
b) nabídky míst vhodných k pořádání teambuildingů, tj. prostory vhodné pro pořádání firemních skupinových akcí a zejména teambuildingů anebo
c) nabídky služeb souvisejících s teambuildingy, tj. další aktivity a činnosti, vztahující se k tématu teambuildingů, s výjimkou služeb organizace teambuildingů na zakázku formou event managementu
(dále společně jen „Nabídky“).
2. Uživatelem služby se rozumí
a) návštěvník, tj. osoba, která je oprávněna prohlížet si na platformě zveřejněné Nabídky a odesílat nezávazné poptávky Podnikatelům (dále jen „Návštěvník“) nebo
b) uživatel, tj. osoba vystupující jako zástupce zaměstnavatele (právnické osoby) nebo jiné organizace nebo fyzické podnikající osoby, která si na základě vyplnění registračního formuláře bezplatně vytvořila uživatelský účet na platformě, kdy platí, že její jednání zavazuje zaměstnavatele (právnickou osobu) nebo jinou organizaci nebo fyzickou podnikající osobu, kterou zastupuje a nikoliv jí samotnou, jakožto fyzickou osobu - spotřebitele (dále jen „Uživatel“)
aktuální informace o funkcích služeb určených pro uživatele jsou uvedeny na webu https://teambuildio.cz/uzivatelsky-ucet
c) podnikatel, tj. podnikající fyzická nebo právnická osoba, která si na základě vyplnění registračního formuláře vytvořila podnikatelský účet (dále také i jako „uživatelský účet“) na platformě, v rámci kterého je zejména oprávněna prezentovat a propagovat své Nabídky na platformě a současně je oprávněna reagovat za níže uvedených podmínek na poptávky vytvořené Návštěvníky a/nebo Uživateli (dále jen „Podnikatel“)
aktuální informace o funkcích a cenách jednotlivých variant služeb určených pro Podnikatele jsou uvedeny na webu https://teambuildio.cz/podnikatelsky-ucet.
3. Službami se rozumí inzerentní služby poskytované elektronicky prostřednictvím platformy Poskytovatele, zahrnující zejména:
a) služby určené pro Návštěvníky, na základě kterých Poskytovatel umožňuje Návštěvníkům prohlížet a vyhledávat na platformě zveřejněné Nabídky a kontaktovat či odeslat nezávaznou poptávku Podnikatelům
b) služby určené pro Uživatele, na základě kterých Poskytovatel umožňuje Uživatelům zejména prohlížet a vyhledávat na platformě zveřejněné Nabídky, kontaktovat či odeslat nezávaznou poptávku Podnikatelům, vytvořit si na platformě uživatelský účet, rozesílat hromadné poptávky Podnikatelům, využívat akce dostupné Uživatelům a ukládat si v uživatelském účtu oblíbené Nabídky Podnikatelů
aktuální informace o funkcích služeb určených pro Uživatele jsou uvedeny na webu https://teambuildio.cz/uzivatelsky-ucet
c) služby určené pro Podnikatele, na základě kterých Poskytovatel umožňuje Podnikatelům zejména využívat inzerce a efektivní propagace svých zveřejněných Nabídek na platformě a sociálních sítích Poskytovatele
aktuální informace o funkcích a cenách jednotlivých variant služeb určených pro Podnikatele jsou uvedeny na webu https://teambuildio.cz/podnikatelsky-ucet.
C. Cena služeb
- Poskytovatel poskytuje služby určené pro Uživatele bezplatně. Aktuální informace o funkcích služeb pro Uživatele jsou uvedeny na webu https://teambuildio.cz/uzivatelsky-ucet.
- Poskytovatel poskytuje inzerentní služby určené pro Podnikatele
a) v bezplatné verzi Starter nebo
b) v placené verzi Standard, v rámci které je Podnikatel povinen hradit roční předplatné dle aktuálního ceníku placených služeb pro podnikatele, uvedeného na webu https://teambuildio.cz/podnikatelsky-ucet nebo
c) v placené verzi Premium, kdy je Podnikateli na základě jeho objednávky ze strany Poskytovatele vytvořena na míru individuální Nabídka služeb odpovídajícím představám Podnikatele.
Každá z uvedených verzí nabízí jinou úroveň prezentace a množství funkcí dostupných Podnikatelům.
Služba Starter je bezplatná a zahrnuje zejména inzerci 1 Nabídky Podnikatele na platformě. V rámci služby Starter není možné Podnikateli zaslat hromadnou poptávku vytvořenou Uživatelem. Podnikatel bere na vědomí, že v rámci služby Starter je Poskytovatel oprávněn do zveřejněné Nabídky Podnikatele umístit svou reklamu a/nebo reklamu třetí strany, nikoliv však takovým způsobem, aby poškodila kvalitu Nabídky Podnikatele.
Placené služba Standard a/nebo služba Premium Podnikatelům nabízejí rozšířené funkce, které zahrnují zejména možnost souběžné zveřejnění více Nabídek na platformě, přednostní zobrazování Nabídek Podnikatele na platformě, oprávnění přijímat hromadné poptávky vytvořené Uživateli, oprávnění integrace marketingových nástrojů apod. V rámci placené služby Standard a/nebo Premium Poskytovatel není oprávněn do zveřejněné Nabídky Podnikatele umístit žádným způsobem svou reklamu a/nebo reklamu třetí strany.
Aktuální informace o funkcích a cenách jednotlivých variant služeb určených pro Podnikatele jsou uvedeny na webu https://teambuildio.cz/podnikatelsky-ucet.
3. Poskytovatel si vyhrazuje právo jednostranně změnit výši ročního přeplatného služby Standard v ceníku. Nový ceník s upravenou výší ročního předplatného služby Standard s uvedením data platnosti a účinnosti uveřejní Poskytovatel na webu nahrazením původního ceníku, který od uvedeného data účinnosti nového ceníku ztrácí platnost. Poskytovatel je povinen Podnikatele vhodným způsobem informovat (zejména, nikoliv však výlučně, prostřednictvím emailu nebo uživatelského účtu) o nově účinném ceníku a upravené výši ročního předplatného služby Standard. Pro Podnikatele je však vždy závazný ceník služby Standard platný a účinný v den uzavření smlouvy o poskytování služby Standard (jak je uvedeno mj. v bodě D.2.2 odst. 7 těchto Podmínek).
D. Uzavření smlouvy o poskytování služeb
Pro vyloučení pochybností Poskytovatel uvádí, že mezi Poskytovatelem a Návštěvníkem nevzniká smluvní vztah, avšak i pro Návštěvníky platformy platí body L (odpovědnost za škodu), M (ochrana duševního vlastnictví) a N (ochrana osobních údajů) těchto Podmínek.
D.1 Služby určené pro Uživatele
- Smlouva o poskytování služby určené pro Uživatele ve smyslu § 1746 odst. 2 občanského zákoníku je mezi Poskytovatelem a Uživatelem uzavřena okamžikem odeslání registračního formuláře k vytvoření uživatelského účtu. Registrační formulář vč. odkazu na tyto Podmínky představuje návrh na uzavření smlouvy ze strany Poskytovatele.
- Uživatel je povinen poskytnout v registračním formuláři přesné, aktuální a úplné údaje.
- Zaškrtnutím souhlasu s obchodními podmínkami a zásadami ochrany osobních údajů před odesláním registračního formuláře Uživatel prohlašuje, že oba tyto dokumenty četl, s jejich zněním souhlasí, bere na vědomí, že se tyto Podmínky stanou součástí uzavírané smlouvy, zavazuje se jimi řídit a uděluje Poskytovateli svůj souhlas s dalším zpracováním svých osobních údajů.
- Tyto Podmínky se okamžikem odeslání registračního formuláře stávají nedílnou součástí smlouvy, tvořené mj. i vyplněným registračním formulářem k vytvoření uživatelského účtu.
- Uživatel bere na vědomí, že tyto Podmínky platí ve všech případech, pokud nebyly mezi Poskytovatelem a Uživatelem písemnou smlouvou sjednány podmínky jiné. V takovém případě má takové výslovné odchylné ujednání mezi Poskytovatelem a Uživatelem před zněním těchto Podmínek přednost.
- Poskytovatel je povinen umožnit Uživateli využívat služby určené pro Uživatele ihned po uzavření smlouvy.
D.2 Služba určené pro Podnikatele
D.2.1 Služba Starter
- Smlouva o poskytování služby Starter ve smyslu § 1746 odst. 2 občanského zákoníku je mezi Poskytovatelem a Podnikatelem uzavřena okamžikem odeslání registračního formuláře k vytvoření uživatelského účtu. Registrační formulář vč. odkazu na tyto Podmínky představuje návrh na uzavření smlouvy ze strany Poskytovatele.
- Podnikatel je povinen poskytnout v registračním formuláři přesné, aktuální a úplné údaje.
- Zaškrtnutím souhlasu s obchodními podmínkami a zásadami ochrany osobních údajů před odesláním registračního formuláře Podnikatel prohlašuje, že oba tyto dokumenty četl, s jejich zněním souhlasí, bere na vědomí, že se tyto Podmínky stanou součástí uzavírané smlouvy, zavazuje se jimi řídit a uděluje poskytovateli svůj souhlas s dalším zpracováním svých osobních údajů.
- Tyto Podmínky se okamžikem odeslání registračního formuláře stávají nedílnou součástí smlouvy, tvořené mj. i vyplněným registračním formulářem k vytvoření uživatelského účtu.
- Podnikatel bere na vědomí, že tyto Podmínky platí ve všech případech, pokud nebyly mezi Poskytovatelem a Podnikatelem písemnou smlouvou sjednány podmínky jiné. V takovém případě má takové výslovné odchylné ujednání mezi Poskytovatelem a Podnikatelem před zněním těchto Podmínek přednost.
- Poskytovatel je povinen umožnit Podnikateli využívat službu Starter ihned po uzavření smlouvy.
D.2.2 Služba Standard
- Smlouva o poskytování služby Standard ve smyslu § 1746 odst. 2 občanského zákoníku je mezi Poskytovatelem a Podnikatelem uzavřena okamžikem odeslání vyplněného objednávkového formuláře ročního předplatného služby Standard ze strany Podnikatele. Objednávkový formulář vč. odkazu na tyto Podmínky představuje návrh na uzavření smlouvy ze strany Poskytovatele.
- Ihned po odeslání objednávkového formuláře je Podnikatel přepojen na platební bránu k úhradě sjednaného ročního předplatného.
- Podnikatel je povinen poskytnout v objednávkovém formuláři přesné, aktuální a úplné údaje.
- Zaškrtnutím souhlasu s obchodními podmínkami a zásadami ochrany osobních údajů před odesláním objednávkového formuláře Podnikatel prohlašuje, že oba tyto dokumenty vč. aktuálního ceníku služeb četl, s jejich zněním souhlasí, bere na vědomí, že se tyto Podmínky a aktuální ceník služeb stanou součástí uzavírané smlouvy, zavazuje se jimi řídit a uděluje poskytovateli svůj souhlas s dalším zpracováním svých osobních údajů.
- Tyto Podmínky se okamžikem odeslání objednávkového formuláře stávají nedílnou součástí smlouvy, tvořené mj. i vyplněným objednávkovým formulářem.
- Podnikatel bere na vědomí, že tyto Podmínky platí ve všech případech, pokud nebyly mezi Poskytovatelem a Podnikatelem písemnou smlouvou sjednány podmínky jiné. V takovém případě má takové výslovné odchylné ujednání mezi Poskytovatelem a Podnikatelem před zněním těchto Podmínek přednost.
- Poskytovatel si vyhrazuje právo jednostranně změnit výši ročního předplatného služby Standard v ceníku. Nový ceník s upravenou výší ročního předplatného služby Standard s uvedením data platnosti a účinnosti uveřejní Poskytovatel na webu nahrazením původního ceníku, který od uvedeného data účinnosti nového ceníku ztrácí platnost. Poskytovatel je povinen Podnikatele vhodným způsobem informovat (zejména, nikoliv však výlučně, prostřednictvím emailu nebo uživatelského účtu) o nově účinném ceníku a upravené výši ročního předplatného služby Standard. Pro Podnikatele je však vždy závazný ceník služby Standard platný a účinný v den uzavření smlouvy o poskytování služby Standard (jak je uvedeno mj. v bodě D.2.2 odst. 4 těchto Podmínek).
- Poskytovatel je povinen umožnit Podnikateli využívat služby Standard ihned po obdržení platby ročního předplatného na bankovní účet Poskytovatele.
- Poskytovatel se zavazuje zaslat Podnikateli fakturu za úhradu ročního členství služby Standard nejpozději do 7 pracovních dnů po obdržení platby ročního předplatného služby Standard na bankovní účet Poskytovatele.
D.2.3 Služba Premium
- Smlouva o poskytování služby Premium ve smyslu § 1746 odst. 2 občanského zákoníku je mezi Poskytovatelem a Podnikatelem uzavřena okamžikem doručení akceptace Nabídky služby Premium sestavené Poskytovatelem individuálně na míru představám Podnikatele a těchto Podmínek a zásad ochrany osobních údajů ze strany Podnikatele Poskytovateli. Nabídka služby Premium sestavená Poskytovatelem na základě objednávky služby Premium Podnikatelem prostřednictvím kontaktního formuláře se považuje za návrh na uzavření smlouvy.
- Podnikatel je povinen uhradit Poskytovateli sjednanou cenu za poskytnutí služeb Premium na základě Poskytovatelem vystavené faktury se splatností 14 dnů od uzavření smlouvy, nebude-li sjednáno jinak.
- Podnikatel je povinen poskytnout v kontaktním formuláři přesné, aktuální a úplné údaje.
- Akceptací Podmínkami a zásad ochrany osobních údajů Podnikatel prohlašuje, že oba tyto dokumenty četl, s jejich zněním souhlasí, bere na vědomí, že se tyto Podmínky stanou součástí uzavírané smlouvy, zavazuje se jimi řídit a uděluje poskytovateli svůj souhlas s dalším zpracováním svých osobních údajů.
- Tyto Podmínky se okamžikem uzavření smlouvy stávají součástí smlouvy, tvořené dále i vyplněným kontaktním formulářem, Nabídkou služby Premium sestavenou Poskytovatelem na míru Podnikateli a případně také další elektronickou komunikací mezi Poskytovatelem a Podnikatelem před uzavřením smlouvy.
- Podnikatel bere na vědomí, že tyto Podmínky platí ve všech případech, pokud nebyly mezi Poskytovatelem a Podnikatelem písemnou smlouvou sjednány podmínky jiné. V takovém případě má takové výslovné odchylné ujednání mezi Poskytovatelem a Podnikatelem před zněním těchto Podmínek přednost.
- Poskytovatel je povinen Podnikateli využívat služby Premium ihned po obdržení sjednané ceny za poskytování služeb na bankovní účet Poskytovatele.
E. Doba trvání poskytování služeb
- Poskytovatel poskytuje službu určenou pro Uživatele v souladu s těmito Podmínkami Uživateli od okamžiku uzavření smlouvy o poskytování služby určené pro Uživatele do okamžiku zrušení uživatelského účtu ze strany Uživatele nebo Poskytovatele v souladu s bodem K.2 nebo K.3 těchto Podmínek.
- Poskytovatel poskytuje službu Starter Podnikateli v souladu s těmito Podmínkami od okamžiku uzavření smlouvy o poskytování služby Starter do okamžiku zrušení uživatelského účtu ze strany Podnikatele nebo Poskytovatele v souladu s bodem K.2 nebo K.3 těchto Podmínek.
- Poskytovatel poskytuje službu Standard Podnikateli v souladu s těmito Podmínkami od okamžiku uzavření smlouvy o poskytování služby Standard do:
a) okamžiku uplynutí lhůty 1 roku od zakoupení ročního předplatného ze strany Podnikatele nebo
b) okamžiku zrušení uživatelského účtu ze strany Podnikatele nebo Poskytovatele v souladu s bodem K.2 nebo K.3 těchto Podmínek.
4. Poskytovatel poskytuje službu Premium Podnikateli v souladu s těmito Podmínkami od okamžiku uzavření smlouvy o poskytování služby Premium:
a) po dobu sjednanou mezi Podnikatelem a Poskytovatelem v Nabídce služby Premium sestavené Poskytovatelem individuálně na míru představám Podnikatele nebo po dobu sjednanou v další elektronické komunikaci mezi Poskytovatelem a Podnikatelem před a/nebo po uzavření smlouvy o poskytování služby Premium
nebo
b) do okamžiku zrušení uživatelského účtu ze strany Podnikatele nebo Poskytovatele v souladu s bodem K.2 nebo K.3 těchto Podmínek
nebo
c) do okamžiku termínu ukončení smlouvy o poskytování služby Premium sjednaného mezi Poskytovatelem a Podnikatelem prostřednictvím elektronické komunikace.
F. Uživatelský účet
- Uživatel a/nebo Podnikatel je povinen udržovat své přihlašovací údaje do uživatelského účtu v bezpečí a neposkytovat je třetím stranám.
- Uživatel a/nebo Podnikatel je povinen udržovat své údaje v uživatelském účtu aktuální, správné a platné. Uživatel a/nebo Podnikatel je oprávněn kdykoli aktualizovat své údaje v uživatelském účtu.
- Uživatel i Podnikatel je odpovědný za veškerou svou činnost na platformě pod jeho přihlašovacími údaji.
- Poskytovatel je oprávněn bez předchozího upozornění pozastavit přístup Uživatele a/nebo Podnikatele do jeho uživatelského účtu v případě, že je zde podezření, že v rámci užívání služby Uživatel a/nebo Podnikatel porušuje právní předpisy či práva třetích osob, a to až do doby sjednání nápravy, ke které Poskytovatel Uživatele a/nebo Podnikatele vyzve bez zbytečného odkladu po pozastavení jeho uživatelského účtu. Uživatel a/nebo Podnikatel nemá za dobu pozastavení jeho uživatelského účtu nárok na náhradu újmy, ušlého zisku nebo náhradní plnění či slevu (v případě placených služeb určených pro Podnikatele).
- V případě vážného porušení těchto Podmínek ze strany Podnikatele/a nebo Uživatele má Poskytovatel nárok Podnikateli a/nebo Uživateli pozastavit přístup k uživatelskému účtu až do doby sjednaní nápravy, ke které Podnikatele a/nebo Uživatele vyzve. Nebude-li náprava sjednána ve lhůtě 7 od oznámení výzvy ke sjednání nápravy, je Poskytovatel oprávněn deaktivovat zveřejněnou Nabídku/anebo Nabídky Podnikatele na platformě a/nebo poptávky a/nebo hromadné poptávky Uživatele, a to i bez předchozího upozornění Podnikatele a/nebo Uživatele.
G. Podmínky inzerce Nabídek
- Podnikatel odpovídá za obsah informací uvedených v Nabídce, zejména za pravdivost, přesnost a úplnost informací, které jsou v jeho Nabídkách zveřejňovány. Podnikatelé jsou povinni zveřejňovat ve svých Nabídkách výhradně takové informace, které nezpůsobí újmu třetím osobám, ani Poskytovateli a nebudou působit klamnou představu o povaze Nabídky.
- Podnikatelé nejsou oprávněni zveřejňovat v rámci svých Nabídek služby organizace teambuildingů na zakázku formou event managementu (jak je uvedeno mj. v bodě B.1.c) těchto Podmínek). Poskytovatel je oprávněn takové Nabídky kdykoliv odstranit.
- Podnikatel je povinen v Nabídkách zveřejňovat pouze takové obrázky, texty a další soubory, ke kterým je oprávněn z titulu autorských práv nebo jiných práv duševního vlastnictví. V opačném Podnikatel odpovídá za porušení práv duševního vlastnictví a práv souvisejících třetích osob ve vztahu k obrázkům, textům a dalším uveřejněným souborům v Nabídce.
- Poskytovatel má právo sdílet zveřejněnou Nabídku Podnikatele na sociálních sítích Poskytovatele za účelem propagace zveřejněné Nabídky Podnikatele a/nebo za účelem propagace platformy Poskytovatele.
H. Ostatní podmínky poskytování služby
- Všem Uživatelům služby se zakazuje:
a) provádět jakékoliv nekalé praktiky (zejména nadměrně zatěžovat server, snažit se web Poskytovatele jakkoliv poškodit, využívat roboty, zneužívat informace obsažené na webu Poskytovatele, posílat nevyžádané emaily – spam, jakkoliv reagovat na Nabídky bez skutečné vůle sjednání teambuildingu)
b) jednat jménem Poskytovatele
c) jakkoli poškozovat dobré jméno Poskytovatele
d) sbírat a shromažďovat data uvedená na platformě pro jiné účely než pro využívání služeb Poskytovatele (zejména pro vlastní komerční účely)
e) uvádět v Nabídce a/nebo poptávce a/nebo hromadné poptávce nepravdivé neúplné a/nebo zavádějící informace.
I. Postup při porušení Podmínek
- V případě porušení těchto podmínek Poskytovatel Podnikatele a/nebo Uživatele upozorní na takové porušení Podmínek a je oprávněn požadovat okamžitou nápravu, kterou má Podnikatel a/nebo Uživatel povinnost sjednat bez zbytečného odkladu po oznámení žádosti Poskytovatele.
- V případě vážného porušení těchto Podmínek ze strany Podnikatele/a nebo Uživatele má Poskytovatel nárok Podnikateli a/nebo Uživateli pozastavit přístup k uživatelskému účtu až do doby sjednaní nápravy, ke které Podnikatele a/nebo Uživatele vyzve. Nebude-li náprava sjednána ve lhůtě 7 od oznámení výzvy ke sjednání nápravy, je Poskytovatel oprávněn deaktivovat zveřejněnou Nabídku/anebo Nabídky Podnikatele na platformě a/nebo poptávky a/nebo hromadné poptávky Uživatele, a to i bez předchozího upozornění Podnikatele a/nebo Uživatele.
- V případě opakovaného porušování těchto Podmínek ze strany Podnikatele/a nebo Uživatele je Poskytovatel oprávněn postupovat dle bodu K.3 těchto Podmínek.
J. Reklamace služeb
- Poskytovatel odpovídá za to, že Platforma a jím poskytované služby budou dostupné a funkční.
- Podnikatel a/nebo Uživatel má právo reklamovat chybu, která se vyskytla na platformě Poskytovatele a pro kterou není možné využívat sjednaných služeb. Chybou se rozumí zejména nefunkčnost sjednaných služeb, a to po dobu delší než 24 hodin během předchozích 48 hodin nebo jiné technické problémy. Uživatel a/nebo Podnikatel se zavazuje reklamovat chybu bez zbytečného odkladu (tj. během následujícího dne) po zjištění chyby u Poskytovatele (na e-mail info@teambuildio.cz). Poskytovatel je povinen sjednat nápravu a chybu odstranit v co nejkratším termínu, maximálně však do 7 dní od nahlášení chyby Uživatelem a/nebo Podnikatelem.
- Poskytovatel neodpovídá za chyby, pokud jsou způsobeny v důsledku nefunkčního digitálního prostředí Uživatele a/nebo Podnikatele a/nebo v důsledku výpadku síťového připojení Uživatele a/nebo Podnikatele. Poskytovatel není odpovědný ani za nedostupnost platformy a sjednané služby z důvodu technických problémů třetích stran, včetně poskytovatelů internetového připojení, ani za případné přerušení či omezení poskytování služby z důvodu nezbytné údržby nebo aktualizace webu poskytovatele, na kterou je povinen Uživatele a/nebo Podnikatele upozornit nejméně 24hodin předem prostřednictvím e-mailu nebo uživatelského účtu.
- Poruší-li Poskytovatel svou povinnost uvedenou v poslední větě bodu J.2 těchto Podmínek, má Podnikatel využívající služby Standard a/nebo Premium právo požadovat přiměřenou slevu z uhrazené ceny služby adekvátní poměru délky nefunkčnosti platformy od marného uplynutí lhůty ke sjednání nápravy a odstranění chyby ze strany Poskytovatele (uvedené v poslední větě bodu J.2 těchto Podmínek) až do okamžiku skutečného sjednání nápravy ze strany Poskytovatele.
K. Ukončení poskytování služeb
- Poskytovatel poskytuje jednotlivé sjednané služby po doby uvedené v bodě E těchto Podmínek.
- Před uplynutím dob trvání poskytování sjednané služby uvedených v bodě E těchto Podmínek má Uživatel a/nebo Podnikatel kdykoliv právo zrušit svůj uživatelský účet vytvořený na platformě. Zrušením uživatelského účtu na platformě dojde ze strany Uživatele a/nebo Podnikatele ke konkludentnímu vypovězení smlouvy o poskytování služeb bez výpovědní doby. V případě placených služeb určených pro Podnikatele nevzniká Podnikateli nárok na vrácení poměrné části uhrazené ceny sjednané služby. Podnikatel je povinen před smazáním uživatelského účtu smazat také veškeré své zveřejněné Nabídky, jinak budou bez zbytečného odkladu po zrušení účtu automaticky smazány Poskytovatelem.
- V případě opakovaného porušování těchto Podmínek ze strany Podnikatele/a nebo Uživatele je Poskytovatel kdykoliv oprávněn ukončit poskytování služeb a uzavřenou smlouvu vypovědět bez výpovědní doby. Výpověď ze strany Poskytovatele bude účinná jejím doručením Podnikateli/Uživateli. Poskytovatel je bez zbytečného odkladu po doručení výpovědi oprávněn zrušit uživatelský účet Uživatele a/nebo Podnikatele. V případě výpovědi smlouvy o poskytování placené služby určené pro Podnikatele nevzniká Podnikatel nárok na vrácení poměrné části uhrazené ceny služby.
L. Odpovědnost za škodu
- Poskytovatel nenese odpovědnost za správnost, pravdivost a úplnost informací uvedených v Nabídkách nebo poptávkách / hromadných poptávkách. Poskytovatel proto nenese odpovědnost za žádné škody způsobené Návštěvníkem / Podnikatelem a/nebo Uživatelem třetím stranám v souvislosti s nepravdivými informacemi uvedenými v Nabídce / poptávce / hromadné poptávce nebo nesprávným využitím informací získaných na platformě. Odpovědnost za tuto škodu nese Návštěvník / Podnikatel a/nebo Uživatel, který tuto škodu způsobil.
M. Ochrana duševního vlastnictví
- Veškerá autorská práva, ochranné známky a jiná duševní vlastnictví Poskytovatele související s platformou a službami Poskytovatele jsou výhradním vlastnictvím Poskytovatele. Návštěvník, Uživatel ani Podnikatel proto nemají oprávnění kopírovat, šířit, upravovat nebo jinak komerčně využívat jakýkoli obsah vytvořený Poskytovatelem v souvislosti s platformou nebo službami Poskytovatele, pokud tak není výslovně ujednáno písemnou smlouvou s Poskytovatelem.
- Podnikatel je povinen v Nabídkách zveřejňovat pouze takové obrázky, texty a další soubory, ke kterým je oprávněn z titulu autorských práv nebo jiných práv duševního vlastnictví. V opačném případě Podnikatel nese odpovědnost za případné porušení práv duševního vlastnictví nebo souvisejících práv třetích osob ve vztahu k obrázkům, textům a dalším uveřejněným souborům zveřejněných v Nabídce Podnikatele.
- Poskytovatel je oprávněn bez předchozího upozornění pozastavit přístup Podnikatele do jeho uživatelského účtu v případě, že je zde podezření, že v rámci užívání služby porušuje práva třetích osob z duševního vlastnictví nebo právní předpisy týkající se duševního vlastnictví do doby sjednání nápravy ze strany Podnikatele, ke které Poskytovatel Podnikatele vyzve bez zbytečného odkladu po pozastavení jeho uživatelského účtu. Podnikatel v takovém případě nemá nárok na náhradu újmy, ušlého zisku, slevu z ceny, nebo náhradní plnění za dobu pozastavení jeho uživatelského účtu do doby sjednání nápravy.
N. Ochrana osobních údajů
- Detailní informace o tom, jakým způsobem poskytovatel zpracovává osobní údaje Návštěvníků, Uživatelů a Podnikatelů vč. cookies k personalizaci obsahu a analýze provozu jsou uvedeny v zásadách ochrany osobních údajů.
O. Závěrečná ustanovení
- Tyto obchodní podmínky jsou účinné od 16.6.2025 a jsou platné a účinné do odvolání.
- Poskytovatel si vyhrazuje právo tyto Podmínky kdykoliv jednostranně změnit. Změněné Podmínky s uvedením data platnosti a účinnosti nových obchodních podmínek uveřejní Poskytovatel na webu nahrazením původních Podmínek, které od data účinnosti nových Podmínek ztrácí platnost. V takovém případě je Poskytovatel povinen upozornit Uživatele a/nebo Podnikatele (e-mailem a/nebo upozorněním v uživatelském účtu) na datum účinnosti nového znění obchodních podmínek a jejich nové upravené znění nejméně 7 pracovních dnů přede dnem účinnosti nových Podmínek. Podnikatele a/nebo Uživatele jsou vždy závazné Podmínky platné a účinné ke dni uzavření smlouvy o poskytování služby.
- Ukáže-li se některé ustanovení těchto obchodních podmínek jako neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, neovlivní to platnost a vymahatelnost zbývajících ustanovení. Takové ustanovení se nahradí ustanovením, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje.
- Smlouvy o poskytování služeb vč. těchto Podmínek se řídí českým právem a veškeré případné spory vyplývající ze smluv nebo těchto Podmínek budou řešeny před příslušnými soudy v České republice.
V Brně, dne 16.6.2025